Anna - Godmorgon

Nu har Lollo och jag vaknat. Vi kom hem sent i natt så vi orkade inte blogga.

Men nu en litet update och gårdagen.
Jag mötte upp Hanna i stan där vi gick runt och tittade lite. Det enda jag hittade var några söta hårband. Vi tog en fika iställetoch sedan drog vi hem till hennes mormor och morfar och badade i deras pool, det var ju så sjukt varmt igår!
Hanna hade fotbollsträning så den fick jag lov att följa med på, för vi skulle dra till Samme efter för Courage-maraton. Samme hade också fyllt år så vi gick till en fest och träffade hans kompisar som skulle ge honom presenter. Sedan drog vi hem till honom igen och såg på skräckis. Lollo och var var fett uppskrämda när vi var påväg hem till mig från bussen i natt. Jag lovar att det var någon i skogen!...



Jag och Hanna vid poolen


Hårband


Nu blir det frukost och O.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0