Anna - Hemma igen

Hejsan bloggen!
Lollo och jag sitter hemma hos mig och ska se på lite film. Vi har lagat mat, misslyckat dessvärre. Någon som kan lära oss hur man kokar ris?!

Idag har vi rest hela dagen, och då menar jag HELA dagen. Vi åkte från Jennies land vid halv 11 till arlanda för att lämna en kamera. Därför blir det inga bilder än från resan för kameran är på Mallorca eller nått. Sedan åkte vi vidare till sthlm och käkade sandy's en sista gång innan hemfärden.

Lady GaGa var underbart. Hur kan människan ha sådan sjukt bra röst live? Jag trodde hon bara var ännu en mixad MTV artist som bara kunde lite dancemoves. Men hon har allt; talang, utseende, utstrålning och attityd.
Synd bara att korta Lollo och jag knappt kunde se något i publiken...


Nu blir det som sagt film och mysa med katterna.
Puss på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mina

Kan inte vi träffas snart anna? lål du får säga nej.

2009-08-05 @ 12:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0