Anna - STHLM

Godmorgon
Jag är så jävla pepp just nu inför stockholm. Förhoppningsvis hinner vi se pride paraden, jag glömde bort att det började kl 13 när jag beställde tågbiljetter så vi kommer fram kvart över två. Men vi drar dirr till paraden från tåget.
Sen GaGa på söndag för 80 kr är helt sjukt underbart!

På tåget ska jag och Lollo planera bloggen mer, så den kommer bli hundra ggr bättre. Vi får väl se hur mycket vi kan blogga nu dem här dagarna, men vi uppdaterar med bilder osv när vi kommer hem i alla fall.

Hm.. Jag tar nog en promenad till stationen. Det är så skönt att gå och lyssna på musik och rensa huvudet. Fast då måste jag skynda mig lite.



Kommentarer
Postat av: Mina

sötnos saknarej.

2009-08-01 @ 12:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0