Lollo - euh

Alltså, jag Hatar verkligen våran header. inte för att den är seriös alls på någon skala, men ändå. Blir bara grymt irriterad varje gång jag kollar in på bloggen och sådär. Bilderna ser inte heller värst bra ut.

Därför har vi bestämt oss för att fixa det där imorgon. Vi ska färga annas hår på morgonen och sedan ska vi fixa nya bilder. Till header och profilbild. Hoppas dem blir bra. Det blir inte klart förrän om ca 2-3 dagar eftersom vi ska få hjälp med designen så den blir seriös, och JÄVLIGT snygg!

Ni får ha det bra sålänge. Jag och Anna väntar på att våran film ska ladda klart(i am sam) och sen blir det väl sova. och mer te. haha.

pusspuss


"eh, filmen har kommit ut liite på dvd  iaf" .. lite?
Försökte att hitta filmer att se online som var bio-nya. jag är så smart haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0