Lollo - Get ready!

Tjena! Har nyss badat med småkusinerna som arrivade för inte så länge sedan. Mina var med också haha, vi hade vattenkrig och allt sånt som man brukar när man badar med barn haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen, med världens bästa hårinpackning och silverschampoo. Förresten så blev mitt löshår Mycket bättre efter jag duschat+torkat det och haft det ett tag, ska testa och tvätta det nu igen, så kanske mitt hår har blivit lite mer silver det också fniss!

Ikväll blir det Kurage, den hariga hunden Maraton hemma hos Samme. BLIR SKOJ! såg alltid på det som liten hihi. så efter duschen ska jag sola, måla naglarna, raka benen och klä mig. Fixa mig också såklart! hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0